KEHONHUOLTO


Pilates

Pilateksen tavoitteena on kehittää voimakkaat ja tasapainoiset lihakset sekä edistää notkeutta ja nivelten liikeratoja.

Kurssin kesto 15 harjoituskertaa.

Ohjaaja: Jonna Välikangas
Ajankohta: Ma klo 18, pieni sali
Hinta: Kurssimaksu 140€


Jooga Cocktail

Pääpaino tunneilla on rauhallisissa ja helpoissa liikkuvuutta lisäävissä asanoissa (jooga-asennoissa). Liikkeiden ja asanoiden ohessa tehdään myös hengitys- ja meditaatioharjoituksia, jotka voivat olla avuksi esimerkiksi stressinhallinnassa. Jokaisen tunti päätetään aina loppurentoutukseen savasanassa eli asennossa, jossa voi rauhoittua ja hellittää täydellisesti.Jooga Cocktail -tunnilla pyritään kohti kokonaisvaltaista hyvinvointia, vahvaa ja tasapainoista mieltä ja kehoa.

Kausi sisältää 15 harjoitusta. Harjoituksen kesto 55min


Ohjaaja: Jonna Välikangas 

Ajankohta: Ma klo 19, pieni sali

Hinta: Kurssimaksu 140€


Terve Selkä

Hyvä ryhti, vahva Core = iloinen mieli. Tunti sisältö koostuu liikkuvuutta parantavista ja avaavista alkulämmittelyliikkeistä, selän lihaksistoa vahvistavista työosuuksista, sekä pitkästä ja rentouttavasta loppuvenyttelystä.

Kausi sisältää 15 harjoituskertaa. Tunnin kesto 55min. 

Ohjaaja: Kati Jokinen

Ajankohta: Ke klo 19, pieni sali

Hinta: Kurssimaksu 140€